Cananerciyes
Iyi geceler çarşamba günü spinal sezeryan la doğum yaptım o günden belli başım ve boynumda şiddetli ağrı var ne yaptıysam geçmedi bu 2. Doğum ve ilkide spinal oldu onda böyle şeyler yaşamadım bilgisi olan yada böyle birşeyle karşılaşan var mi??