Günaydın kızlar gece canım deli gibi kfc istedi yedik uyuduk herşey yolunda. Saat 1.30 da bir uyandım midem parçalanıyor afedersiniz midemde asit dolmuş sanki çıkardım ama nefessiz kaldım ve çok az bir miktar kan da vardı boğazımı zorladım diye olduğunu düşündüm , uyudum . sabahtan beri aşırı halsizim ve yüzümde mor lekeler oluşmuş nefessiz kaldığımdan mıdır yaşayan var mı ? Yarın randevum var 17. Haftadayız sabredemiyorum randevuya kadar .