rabbiminemanetleri Merhaba arkadaşlar 6+2 yeni hamileyim sizlerinde yuz ve karin bölgesinde kaşıntı oluyor mu?
Ebruuuusalman rabbiminemanetleri oluyor arada ikinci gebeligim ilk gebrligimde olmamisti gobegimden cok bazen yuzum kasinio
rabbiminemanetleri Ebruuuusalman internetten baktim karaciger sorununa kadar gidiyor ilk bebekleri kaybettim oyle korkuyorum ki herseyden tabi Rabbime emanet yine ama yarin doktoruma danışayım en iyisi