Meraba anneler 2 gündür vajinamın dış dudağında tek tarafında şişlik hissediyorum dokununca ne acıyor ne ağrıyor nede kaşıntı hiçbişey yok ama şişiyor bazen yok oluyo bazen kocaman oluyo girişinde bi et şişiyor korkuyorum mesanemmi baskı yapıyor acaba karnımda kocaman oldu afedersiniz tuvalete gidince çok baskı oluşuyo rahatsız oluyorum ençokda ozaman hissediyorum sizce neden olabilir😔😔kapanmadan dolayı şuan hastaneyede gidemiyorum ama biraz daha devam ederse bu şişlik muayneye gidicem gitmeden önce sizlerede danışmak istedim başına gelen varmı😔😔