durumomsss Kızlar adetim Bi gün geçti testi açmadığımda net negatifti merak ettim içini açtım böyle sizce nedir bu pozitif olma ihtimali var mı [url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/d4hrwh.jpeg[/img][/url]
Minnosunannesiii durumomsss ben çizgi göremedim ki birde böyle açıkken hiç geçerli olcagını düşüne miyorum
Royem62 durumomsss kuzum sen elinde daha net görüyorsundur bizden imkanın varsa 1 2 gün sonra yeniden dene istersen 🥰
durumomsss [silindi] benim de kafamı karıştırdı yok değil mi 😞 ben de öyle düşünmüştüm ama insan umut ediyor
durumomsss Royem62 pencerede hiçbir şey yok açık gözle de dedim bir açayım içinde ne var dış taraftaki çizgiyi gördüm ama negatif dediğiniz gibi olsa niye ortada olmasın değil mi
durumomsss Royem62 Kapağını kapatınca bembeyaz hiçbir çizgi filan yok canım açınca o kenardaki çizgi var kaymış mı diye düşündüm ama saçma :)) bi şeyi çok isteyince ben
durumomsss dertist canım kapatıp çekmeden resmini atmıştım sağını solunu kurcalarken yırtıldı attım hayali çizgi yoktu bence atmadan baktım sadece o dışarı taşan çizgi vardı [https://hizliresim.com/mj64ql](https://)
Gizematlasada durumomsss benim kaset testte böyle çıkmıştı dayanMayıp tekrar yapmıştım meğer test bozukmuş 2. Pztf çıktı hamileydim