Kızlar doğurmadım :( dün sancım vardı ama devam etmedi maalesef .. ama son üç gün kaldı annem ve ablam hastanede yanıma gelicekler ama kısıtlamadan dolayı nasıl gelebilirler acaba ne yapmak gerekiyor bunun için polisler tolerans sağlar mı, aynı yerlerde oturuyoruz şehir dışından gelmeyecekler