Baloncuk41 Gece ic yada tuvalete illa kalkiyosundur 3 4 gibi iç bende caysiz yapamam doktor emilimini azaltiyo yok etmiyo cokta önemli degil dedi ama ben genede birini kahvaltidan baya sonra birinide gece kalkinca iciyorum
Eylul21 Kucukmucize merhaba bende demir hapi kullaniyorum doktorum kahvaltidan 2 saat sonra alirsan emilimi ve faydasi daha etkili olur dedi bende öyle yapiyorum☺️
Nuran-42 irorkay aksine meyve yemeniz çok iyi C vitamini emilimi artırıyor yani daha fazla etki etmiş olur