LiyaMm İshal az bulantı ayaklarda kasılma ve agrım var kasıgım da da ara ara agrı oluyor bunlar doğum belirtisi olabilir mi 32+2 haftalığım
drn05 LiyaMm bulantı ve özellikle ayak ağrısı hiç peşimi bırakmadı. Bunları yaşadım diğerlerini yaşamadım. Erken dogum belirtisi olarak görmedi doktorum onları 37+0 olduk bugün şuan daha bile iyiyim o haftalara göre
Gozdecaner LiyaMm 38 haftaligim ishal ile uyandım karnımda ve kasığımda ağrılar oluyor tuvalete gidiyorum sürekli herkes doğum belirtisi diyor ama bilmiyorum bende tam