eserife Herkese merhaba, tanışma paketinden sleepy extra 1 numara aldım ama küçük geleceğini düşündüğüm İçin 2 numarayı da alacaktım. O sırada bio natural serisini keşfettim. Sizce extra mı almalıyım, bio natural mi ? Şimdiden teşekkür ederim :)
Beyzan eserife bence en güzeli bio natural ben sleepy natural kullanıyorum büyük oğluma. Küçüğe başlangıç için 1 no natural aldım ama 2 no yu bio natural alacağım
Ysmmmnn eserife şuan stoklamayın deneye deneye alın 1 numara küçük dursada büyğk bile oluyor bebeğe ben ilk çocupumda sleepy 1 numara küçük diye 2 aldım çok büyük oldu doğduktan sonra 1 numara aldım
Gulenay1234 eserife bio natural kullanıyorum bir numara çok memnunun tam popsuna göre diper bezler prima vs büyük geldi aynı no olmasına rağmen
eserife Beyzan çok teşekkür ederim baya kararsız kalmıştım. Gelen geribildirimler çok işime yarayacak ♥️
eserife Ysmmmnn çok teşekkür ederim elimde şu an bir paket extra 1 numara var almıştım. Bir paket de 2 numara almayı düşünüyorum ama onun bio mu extra mı kısmında emin olamıyorum. Deneme ile oluyor bu işler sanırım haklısınız 🙂
Ysmmmnn eserife evet kesinlikle öyle ilk zamnlar sleppy kulladnm daha sonrasında molfixe geçtim sleepyde taşırma sorunu yaşadm ben