Kızlar benim düşük tehlikem var ama ben normaldede çok dağınık yatan biriyim mesela düşük tehlikem var diye bacaklarımı çekip sola yatıyorum ama sabaha kadar dönüp durmuyorum sağa yüz üstü sırt üstü germe vs bazen ve bunları uyku sırasında yaparken uyanıyorum fark ediyorum ama iş işten geçiyo uyku hali elde değil bunun bebeğe bi zararı olur mu acaba uykum gelince korkuyorum artık zaten tehlikem var diye 😔