Normal doğum düşünemediğimden kendi isteğimle doktorum 7 Mayıs’a sezeryana gün verdi.
Ama bu sabah suyum geldi, ardından sarımsı akıntım oluyor sürekli çok korkuyorum acaba doğum mu başlıyor? Bugün 38+5 haftalığız , doktor geç mi sezeryana gün verdi acaba😱 benim bildiğim 38.haftada sezeryan olunur. 39. Haftalarda sezeryan risk gibi. O tarihe dek normal doğurcam diye korkuyorum