Sebihaygt292700 kaç mg kullanıyorsun, nasıl kullanıyorsun ve neden düşmüyormuş?
ben de haşimato var tiroidim 8 e yükselmişti. Şuan doktorum 2.5 un altında tutmaya çalışıyor. Bi süre takip etti benim için özel dozaj ayarladı o takip sürecinde. O dozjoda takip etti. 2.5 un altında tuttuğundan eminmolunca bana bunşekilde devam et dedi ve ben bir aydır bu şekilde alıyorum.
dozajım haftanın dört günü 50 mg haftanın üç günü 75 mg .
şuan tiroid 2.3 lerde seyrediyor.
Senşn doktorun nasıl uygulama yaptı sana