Ela20 Herkese merhaba, hamilelikte çatlaklar için nemlendirmek için hangi bebek yağını kullanıyorsunuz? Hangisini tavsiye edersiniz. Memnun kaldığınız veya kalmadığınız ürünlerin markaları nelerdir?
[silindi] Ela20 yağ olarak dalin ve hindistancevizi yağı kullanıyorum ekstra bir sürü krem de aldım aklıma her geldiğinde sürüyorum hangisi olursa 😅
Semashbl Ela20 doktorum Johnson baby önermişti al diye onu kullandım hep yanında da çatlak kremi tabi iyi bence ama olduğumuz yer aşırı kuru bir havaya sahip o yüzden hala kuruyorum
Ela20 Babyyyymother içeriği iyi diye okumuştum ama doğrudur yapmıştır daha sonra başka marka satın aldınız mı?
Babyyyymother Ela20 sanirim kişiye göre değişiyor benim cildim biraz hassas kasinti olunca bepanthol sensiderm aldim birkac günde kasintim gitti sonra vaseline kullandim ara ara ama çok değil düzenli surmuyorum hicbirsey böyle daha iyi oldu sanki
Ela20 Babyyyymother benim cildimde hassas hemen kızarır kaşınır o nedenle öğrendiğim iyi oldu sağolun. Vazelin de hangi marka kullanıyorsunuz
Anne4237 [silindi] Hindistan cevizi yağı da yaz geldikçe nasıl kokmaya başladı ama. Kıyafetime siniyor, çok değişik bir kokusu var 😞
Babyyyymother Ela20 vaseline original yazın google cikacak mavi kapakli üstünde yazı yeri olan yapışkan kagitta mavi renkli 😊
Semashbl Ela20 fena değil ama dediğim gibi olduğumuz yerin havası aşırı kuru gebelikle beraber olunca etkisini tam anlamamış olabilirim çünkü normalde cildim yağlıdır asla krem yağ sürmem yağ sürmene rağmen kuruyor ama çatlağım çok çok az diyebilirim ona faydası oldu
Elo_35 Ela20 Dalin bebe yağı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Dalinin etkin nemlendirici yazanından
lifeofmybaby Ela20 e bebek baby me kullanıyorum memnunum ve ekstra çatlak için Hindistan cevizi yağı kullanıyorum.