Esinim Kasımda sag tarafından sanki yumruk gibi bişey geliyor yürümem zor oluyor uzanınca bişey yok gaz gibi desem sanki kızım oraya baskı yapar gibi 17 haftalıyız olabilir mi yaşayan varmı?
Babyyyymother Esinim 27 haftaligim uzun zamandır ayni durumu yaşıyorum bebegimin kafasi sag taraftaymis o baskı yapıyormuş koca kafasiyla 😁
Buket1906 Esinim şuanda toplu Bi şekilde duruyor 33 haftaya girecem 30 haftadan beri böyle oluyor benim de semsert oluyor ya ama ağrım falan yok inşallah Bi sıkıntı olmaz
Babyyyymother Esinim evet özellikle ilk zamanlar corap giyerken fln simdi biraz daha azaldı yada ben alıştım ama başta baya korkmuştum hemen doktoruma kosmustum çünkü agrisi da fenaydi
Babyyyymother Esinim evet sor tabi önemli insallah seninde öyle birseydir 🤲 içini ferah tut ama ihmal de etmemek lazım 🙏🌸
Esinim Buket1906 erken mi peki bana bu agrım yok sadece baskı yapıyor sag tarafıma top gibi oluyor yürüncede zorlanıyorum
Buket1906 Esinim canım o haftalarda benim karnım yumşaktı hiç öyle olmuyordu ama duydum senin haftalarda toplandığını sorun olmaz inşallah Bi doktoruna gittiğinde söyle için rahat eder