Derinim2021 Kızlar 37+2 hafta dayız sabah akşam belli aralıklarla sürekli bebeğim hıçkırıyor bu durumun zararı varmıdır başına gelen varmı 😏
Eminepalaunal Derinim2021 benimde öyle 1 dakika boyunca sürekli hickiriyo normal bir şey galiba 35+1 deyiz kızımla 🐣
Animes Derinim2021 merhaba bebeğin hıçkırması gayet normal. Hıçkırıkla yuttuğu bir miktar su akciğer gelişimine katkı sağlıyor. Ama yine de en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir☺️
Melek- Derinim2021 normal, bebeğiniz büyüyor merak etmeyin, Doğunca da hıçkırmaya devam edecek bu bir sorun değil:)