Merhaba arkadaşlar,
dün biraz rahatsızlandım hastaneye gittik. Kanamam oldu . Yoğun değildi ama peçetede kırmızı pembe kanama gördüm. Geçen haftada da kahverengi olmuştu. Progestan ilaç kullanıyordum zaten ama kesildi diye çok dikkatli kullanmayı bırakmıştım son iki günde, sonra dünkü kanamayı görünce bayağı korktum. Doktor kalp atışlarını felan dinletti ama ben ikna olmadım. Ses çok derinden geliyor diyorum doktora , doktor be eşim yok ses normal geliyor diyorlar asla onlara inanmıyorum. Hayır diyorum ben duyamıyorum.
neyse zaten ultrasyonda kanama alanı görünüyor dedi doktor. İğne verdi haftada bir yapılacak dedi dün yaptırdım bir tanesini tabi ilaca da devam. Bi tarafım korkma birşey yok diyor bir tarafım endişeli. Nasıl düşüneceğimi bilemedim.
dua edin lütfen 🙏