irorkay Kızlar geçen günlerde karnımda halay çekiyordu resmen bebişim. Göbek deliğimin oradaydı. Şu an 26 haftalığım, dünden beri hareketleri çok az ve kasıklarımın orada. Pozisyon mu değiştirdi acaba ne oldu doktoruma mesaj atmalı mıyım normal mi?
Nurayademir irorkay tatlı bişiler yiyip solunuza yatın 10/15 dk bekleyın konusun müzk açın dokunun karnınıza bakın hareketlerıne derim eğer yıne tepkı yoksa mesj atın derim uyuyor olablr ☺️
Soe irorkay hiç hareket etmeseydi atardınız ama hareket ediyomuş zaten. Benimki de bazen üstten bazen alttan vuruyor
irorkay Nurayademir hareket hissettim demin ama çok içten az 🤦🏼♀️ alışmışım öyle çok yoğun hareketlerine garipsedim o yüzden sanrım
Nurayademir irorkay iş falan yapdıysanız ondan da olblr az hareket ayakta kaldıysanız ya da korkmayın dua edin ALLAHIN izniyle bişi olmaz İNŞALLAH yıne hısstmıssınız dınlenın artar İNŞALLAH 🤲🏻
Soe irorkay bazen uyuyolar bazen pozisyon değiştiriyorlar oluyo öyle. Dün karnım şekilden şekle giriyodu mesela bugün aşağıda çok hafif kıpırdanıyor