arzubldk Elifkskl doktor demese bende bilmiyodum ki o gönderdi beni yoksa ben hastanede detaylı olduğunu bilmiyodum
GKBR2 Elifkskl kusura bakmayın geç gördüm sonuç için kağıt cd vs vermediler sadece herşeyin iui olduğunu söylediler bebeğin fotoğraflarını telefonunuza uygulama indirip ordan size atıyolar. Ama istediğiniz halde rapor vs verebilirler herhalde
Mom54544 Elifkskl Sincan başak tıp hemen veriyor randevu canım Çarşamba günü yaptırdım orda 350 liraya
Elifkskl Mom54544 etlik zübeyde ye sorcam bugün orası da almazsa oraya gitcem bugün gitsem yaparlar mı acaba
balarisi06 Elifkskl merhaba canım etlik zübeyde hanım da ayrıntılı ultrason için nasıl randevu aldın? Ben 3lü tarama yaptırdım orda en son bir dahaki gidişime ayrıntılı vaktim gelmişoluyor normal muayne bölümüne mi randevu almalıyım?
Elifkskl balarisi06 gebe polikliniği gönderiyor görüntüleme merkezine orası sana randevunu veriyor gebe polikliniğine gidince söyle