Merhabalar. 3 bucuk ay önce doğum yaptım ve 2 gün sonra covid olduk ailece. Neyse şükür ki atlattık. Bir-kac gün önce 28 aylık oğlumda ishal kusma iştah kaybı ve halsizlik oldu. İshal kesildi derken bu sefer ateşi çıktı 2 gün sürdü inmiyordu. Dr a gittik serumla indi ama eve gelince tekrar yükseldi. Tahliller tertemiz çıktı. Kaka, kan, idrar hepsi.Bende ve eşimde de ayak bacak ağrısı ve geçmeyen bir baş ağrısı oldu bi de Başım çok döndü. .ökrusuk boğaz ağrısı vs hiç olmadı .ilkinden farklı gibi. Sizde bu durumu yaşayan var mı acaba ikinci kez covid olan. Nedir bu mutasyonlu virüse mi yakalandık yoksa??😭