Kızlar kardeşimin bu değerleri yüksek ve erken gebelik testi yapmış pozitif çıkmış bu değerlerin yüksekliği gebelik testini pozitif çıkarabilir mi daha önce 2 defa kimyasal yaşayıp adet olmuştu bu değerler yüksekken sağlıklı hamilelik olur mu ki🤷🏻♀️