Meelekkkkk Mrb ben 6 haftalık hamileyim iki tane düştüğüm var pırtılaşma çıktı. enox ve aspirin verdi doktor ancak kalp çarpıntısı yapıyı aynı durumu yaşayan varmı tedirgin oluyorum
Booncukk Meelekkkkk bende haftaya başlıcam aynısını merak ediyordum çünkü yok halimle bile çarpıntım var..
Merveee34 Meelekkkkk aspirin bende de çarpıntı yapıyor hatta bu sıra çok olmaya başladı bidaha kontrolde söyleyeceğim doktora
Mavi34 Meelekkkkk benimde tüp bebek olduğundan kan sulandırıcı ve progestan kullanıyorum ilk zamanlarımda aşırı nefes darlığı çarpıntı yaşadım kardiyolojiye gönderdi doktorum her test yapıldı temiz çıktı gebeliğin ve ilaçların etkisi normal dediler. Nabizlar 100 e kadar zaten normalmis fazlası olursa bi kalbe batırmakta fayda var
dilekyerekaban Merhaba ben kendim değil ama eltimde var pıhtılaşma ilk hamileliğimdede şuandada hergün iğne vuruluyo doğuma 4 gün kala bıraktırıyo doktor coraspirinde kullanıyo pıhtılaşma olmasın diye
Meelekkkkk Mevsim geçişlerinde her insanda olabilr dedi doktor ancak ben enox kullanmaya başladıktan sonra arttı
dilekyerekaban Meelekkkkk ʏᴏᴋ ʜᴀʏɪʀ ʏᴀşᴀᴍɪʏᴘʀ ʜᴇʀ ʙᴜ̈ɴʏᴇᴅᴇ ғᴀʀᴋʟɪ ʏᴀʙ ᴇᴛᴋɪʟᴇʀ ᴏʟᴀʙɪʟɪʀ ʏᴀᴅᴀ ʜɪᴄ̧ ᴏʟᴍᴀʏᴀʙɪʟɪʀ ᴛᴜ̈ᴘ ʙᴇʙᴇᴋᴛᴇ ʜᴇʟᴇ ᴄ̧ᴏʟ ɴᴏʀᴍᴀʟ ɪᴄ̧ɪɴɪᴢɪ ʀᴀʜᴀᴛ ᴏʟsᴜɴ ᴢᴏʀʟᴜ ʏᴏʟʟᴀʀᴅᴀɴ ɢᴇʟᴅɪᴋ ᴀᴢ ᴅᴀʜᴀ sᴀʙɪʀ ʜᴀʏɪʀʟɪsɪʏʟᴀ ᴋᴜᴄᴀɢɪᴍɪᴢᴀ ᴀʟɪʀɪᴢ ɪɴsᴀʟʟᴀʜ