Kubrapoyraz Arkadaşlar 26+1 oldum ve bebegim çok fazla hareketli ve agrılarım var normal mi sizce yardımcı olurmusunuz
Kubrapoyraz mlkkk hastaneye falan giymeme grek yok degilmi çok korkmuştum bide agrım olunca tabi saolun
mlkkk Kubrapoyraz kanama olmadıkça ağrı batma gibi şeyler normal bebeğin büyümesine ağırlaşmasana bağlı ağrılar olabiliyor