Merhaba kızlar bende Galen Ceren hanım a gidiyorum önerebilirim basından beri ona gidiyorum o kadar Güler yüzlü ki muayenesi 200 TL doğum ücreti 4400 foto cekımı ve oda süslemesi de dahil suan önemli olan benım için Ceren hanımdı ama çok memnunum odasına bi giriyorsun ultrasonda en az15 dk inceliyor herseyını bebegınızın Feyza hanımda ole degıl önce ona gitmiştim haberiniz olsjn Ceren hanım çok naif çok iyi ve herseyi detayına kadar bilgilendiren bi Hanim hanımcık canım doktorum 🌺❤️🥰