Umi21 24undebiranne bende sut içiyorum ama ılık olunca daha cok yanıyor sanki sürekli soguk birseyler içmek istiyorum salatalıkta iyi geliyor bana
Kubrabekir 24undebiranne Biz 34 +2 olduk ayak bel ağrısı çok fazla yaşıyorum. Top gbi yapıyor bebeğim kendini kasıyor erken gelir mi diye endişekitim açıkçası
Sevimozmen01 34+2 artık biran önce doğsun istiyorum ayaklarım çok zorluyor beni bır haftadır da yalancı sancılar ilk kızımda bu kadar kötü olmamıştım 🤦♀️😊