24undebiranne Hellobaby2 malesef bu mide yanmasii ne yaptiysam olmuyorr ilac bile kullaniyorum ama gececegi zaman geciyor 🙄
Semashbl iremibrahim benim de çok fenaydı doktor magnezyum ve kalsiyum verdi iki hafta kullandıktan sonra çok şükür hafifledi şuan çok kötü bir ağrı gerçekten
iremibrahim Semashbl dayanılmıyor magnezyum kullanıyorum ama fayda yok çarsamba kontrolüm var bakalım ne dicek doktor bırde bu hafta kendımı cok yordum kıyafetlerın hepsını tek basıma yıka as ütüle katla yerleştir maf oldum
Semashbl 24undebiranne Bugün itibariyle 34+0 🥰 az kaldı inşallah sabırsızlıkla bekliyoruz artık 🙈 mide yanmaları devam yatirmiyor bazı günler sanki midem sindirmeyi unutuyor 😅 kalçamda çok kötü bir ağrı vardı çok şükür o da hafifledi bir kaç gündür 🤲 eşyaları yıkayıp ütüledim hurçlara koydum erkenden çantaya koyup havasız kalsın istemedim 35 olunca çantaya yerleştiririm inşallah tabi ev temizliği bizi bekliyor ama onun için yardımcı alacağız Allah kısmet ederse 😊 sağlıkla gelsin bütün bebişler inşallah 🤲
24undebiranne Semashbl bende bayramdan sonrasina biraktim annemler filan yardim edicek hem temizlige hem cocugun kiyafetleri icin filan cok sukur az kaldi saglikla alalim kucagimiza 😁
Fatmaadnz Bende 31+3 haftalığım bebişin eşyaları hazır diyebilirim bi benim kaldı malum araya yasak girince ve benim de erken doğum riskim var 🙏🏻 Allah’ın izniyle Sağ Salim sağlıkla kavuşalım miniklerimize 💜
24undebiranne Fatmaadnz sormayin bu yasak yuzunden cogu seyi son haftalara birakicam gibi geliyor banada erkenden bitsin istedim ama yasaklar filan gordi hep araya 🙄
Semashbl iremibrahim o ağrı varken yaptığın her hareket kötüleştiriyor malesef yoğurdu bol yemeye çalış doktora gidene kadar ben kalsiyumla beraber magnezyum kullanınca geçti çok şükür inşallah sana da deva olur 🤲
24undebiranne civciv1520 beninde bu haftaya kadar yoktu yeni yeni bi kac tane catlak gordum 😬 ama bunada sukurr daha erken catlayanlarda oluyorr
24undebiranne meri_2015 Allah im saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah az kaldii sabredin insallah 🤲😊
24undebiranne EgeDN bilemiyorum benimde 20 haftalikken filan kasilmalar oluyordu karnimda filan ama ondan sonra hic olmadi benim bebis hep ayni pozisyonda belkide ondan 😁
EgeDN 24undebiranne olabilir aman dikkatli olda canım hafta içinde biranda sürpriz yapmasın ne zaman nasıl oldukları hiç belli olmuyor korkuyorum 😄
Semashbl 24undebiranne amin inşallah temizlik gözümde büyüyor kadın da yapacak olsa daha önce de hiç eve kadın almadık ne annemin evinde ne kendi evimde nasıl olacak bakalım 🙈
Aslanannesiayse 24undebiranne off hiç sorma sıkıntıdan patlıyorum biran önce gelsin istiyorum ama daha önceden bi erken doğumum olduğu içinde korkuyorum doktorun verdiği tarihe göre son 32 gün !
Hatice11 24undebiranne💙 35+1Çantamız,eşyalarımız herşey hazır abisi 2 buçuk yaşında onun eşyaları vardı hep,1 oğlum daha olcak inşallah.Sık tuvalet problemi,geceleri el ve ayak yanması ve yalancı kasılmalar dışında bir problemimiz yok çok şükür 💐😊
Kemalinannesi 24undebiranne evet destek ve yardım almadan kalkamıyorum sanki 😔 şimdiden böyleyse ilerki haftalarda ne yapcam bilemiyorum 🤦♀️
24undebiranne Kemalinannesi evett bende oyle diyorum kendimee birinci ve ikinci trimestir gayet guzeldi ama bu son aylar cok hizli bi agirlasma oldu 🙄