24undebiranne mide yanması 31-32 gibi oluyor. 33te geçiyor canım merak etme. Ben mahvoldum iki hafta ama şimdi geçti çok şükür. Hafif minik hatırlatıyor kendini. Kısmetse 10 Haziran görünüyor doğumum, eşyalarımızı aldık bayram sonrası hemen yıkayıp ütüleyeceğiz. Zaten dün bugün başladık kışlıkları kaldırıp dolap içlerini düzenleyeceğiz. Doğum temizliğini başlattık yavaş yavaş. Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah . Bu hafta ödem oldum şişmeye başladım… eşofmanlarım tayt oldu resmen bacaklarımda. 34+3