asilannesii Bugün 3 gün oldu gecikeli. Dün test yaptım negatif. Hala bi umut var mı acaba? Pozitife döner mi? Yumurtlama olalı 13 gün oldu.
ogrencianne35 asilannesii geç döllenmeyse çıkabilir ama ben regli olacağım gün yaptım 2 dk içinde 2 çizgi çıktı bu evde yaptığımız testler hassas hemen çıkarttığını söylüyorlar
Beyzalpay asilannesii ben adet gecikmesinden 10 gun sonra kan verdm negatif cikti 2 hafta daha bekledm yne adet olmadim kan verdm hamile ciktum😁
Sevgi_123 ogrencianne35 Evde yaptığımız testler güvenilir değil ben 4 haftalık hamileyken yapmıştım hiç bir şey çıkmadı hastaneye gidip kan verdim gebelik vardı
Beyzalpay asilannesii hayir olmadim bende negatif cikinca hc gebelik oldgunu dusunmedm aslinda bi sorun mu var dye kadin doguma gttim ultrasonda bakti yumurtaliklara bakmak icin keseyi gordu doktor 🤦♀️😂
asilannesii Nurciv bence gidin. Ben yarın gidip kan vermeyi planlıyorum. En azından yoksa yok der geçerim böyle belirsizlik insanı mahvediyor. Testlere de para vermekten bıktım.