Mom850 ben seninleyim kuzum. :) kilom çok yok ama pco var. Yumurtlamayla ilgili de net bilgim yok her ay oluyor mu olmuyor mu :/ Squatgirl duyduysan mutlaka takip et evde yürüyüş videoları filan var ben yıllardır takip ediyorum çok seviyorum onu. Bir kere onunla spo yapıp 49 kiloya kadar düştüm şimdi 55 ama ben de 5 kilo versem bile belki her şey yoluna girer. Pcosta kilo önemli diyolar ama çok kilom olmamasına rağmen ben 4 aydır deniyorum henüz olmadı :) bir de ünsilin direncin var mı, kilo vermeyi de etkiliyor çünkü düşük glisemikli, karbonhidrattan fakir beslenirsek daha iyi olur her sey insallah. Son kez de, yumurtlama takibini yapıyordun devam ediyor musun? :)