Sonay-34 Ama arkadaşlarım gidiyor Kayseri dünyam ve system almıyormuş muayene ile sayılıyormuş dediler
senem1234 minikmercimek bende medicalpark maltepeye gidiyorum önümüzdeki hafta nst ye gireceğim galiba bakalım ücret alacaklar mı ?