40+0 olduk bugün geceden beri ara ara kasılmalarım var. Sabah 7 de şiddetli bel ağrısıyla uyandım sanırım 15 20 dk da bir tam süre tutamadım kasılma ve adet sanısına benzeyen ağrı giriyor. Doğum sancısı böyle bir şey mi suyum gelmedi henüz. Tecrübeli anneler yardım edinn