Yasinimm Sizin şafaklar kaç ve ne gibi durumlarınız var bende karın sertleşmesi hareket azlığı var çok korkuyorum bir sıkıntı mı var diye her gün her gün doktora gitmekten yoruldum 🤦♀️😪😭
MKrasnic Yasinimm 39 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Karnım sertleşe sertleşe bir hal oluyorum ben de. Bu aralar kabızlık şikayetlerim arttı. Ödem de yeni oluşmaya başladı.
Arifcaninannesi Yasinimm Bebegimin hareketi cok az onun disinda sorun yok normalde 69 ama sezaryen dolayısıyla 51 günümüz kaldi