Günaydin güzel anneler ❤
Benim bi sorum olcakda..
13+4 deyim ve bi kac günden beri böyle degisik bi arim var.. Sabah uyandigimda bide aksamlari geliyor.. Ama o agri nerden geldigini bilmiyorum. Bi kasiklarimda bi karnimda bi sag böbregim. Sabahlari tuvalette gittikden sonra geciyor ama sonra yine basliyor harbiden korkmaya basladim.. Geceleri uyuyamiyom artik cok rahatsiz oluyorum o agridan..Yasakda var doktora gitmek istemiyorum suan:( ama gecmicekse gidecem mecbur. Öyle olan var mi acaba? 😞❤