Kızlar 19 haftlık ikiz gebeyim doktorum bebeklerimin birinin kasıklarda duruyo dedi erken doğum riskin varmış gibi hareket et ağır kaldırma dedi bikaçgün geçti annemler geldi annem sağolsun her işimi yapar şimdilik gittiler tekrar gelicekler yanıma bende evde kimse yokke temizlik yapsam mı dedi ama gerçekten evim çok battı sona kullanıyoruz biz onun isi kiri camlarımdaydı hani biri görse silmiyo der silsemde soba kalkana kadar camlar batık yani içerini kurumu çeri çöpü ister istmez soba tütünce öteki odalara gidiyo mutfak yatak odasu camı onlarda aynı herkez soba yaktığı için camlarımın dışı içinden daha beter çamur olmuş sanki kurumdan gözükmüyo neyse bn temiz kova sabun cif ne varsa önlü arkalı girdim camlara ama eğilip kalkmıyorum bezi sıkarken taburenin üstüne koydum kovayı perdelerimi yıkadır dolaplarımı sildim evi silip süpürdüm derken bütün evin camlarını pırıl pırıl yaptım akşam yemeğimi yiyip oturiyim dedim ayaklarımı uzattım kasıklarım ağrıyodu normalde busefer sadece sağ tarafımda karnıma ağrı gibi bişey girdi anlıtı ama bn bişey battı sandım baktım acaba bebek oynadımı yoksa başka bişeymi eşim arko nem vardı eline az bişey alıp ağrıyan bölgeme hafif masaj yaptı biraz geçti gibi oldu gece yatarken sağıma yatamadım soluma yattım bu sabah birazcık daha ağrımın olduğunu farkettim bebekler falanmı toplandı bi tarafa acaba başka bişeymi anlamadım öyle aşırı can yakan bişey değil ama anlık iğne batıyomuş gibi his veriyo insana arasıra geliyo öyle bişey olmamıştır dimi yani ağır kaldırmadım ara sıra dinlendim ymek yedim öyle devam ettim suyumu içtim kovaya bile ağır olamsın diye suyu cık kadar doldurdum. Ama içimde hafif bi korku kaldı bi yanımda acaba tekme falanmıydı diyo sizce ne çok uzun yazdım hakkınızı helal edin biraz detaycıyım ayrıntılı anlattım galiba😂😂
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar❤