Biranne2 ben ilk öğrendiğim gün 12km trekking turundaydım 🤣
Sonra da doktor riskin yok ne yapıyorsan devam dedi.
doktordan onay alıp eskisinden çokmfarklı olmamak kaydıyla egzersizlere başlayabilirsiniz ilk haftalar. Sonra da artırabilirsiniz şiddeti.
ben 30. Haftaya kadar haftada 2 kez 10km yürümeye çalıştım diğer günler de 4-5-6 gibi yürdüm. Şimdi 34 teyim yürüyemiyorum o kadar.max 5km. Dışarı çıkamadığım günler leslie yaptım.
normalde yüzerdim pandemiden havuza gidemedim.
haftada 2-3 gün online yoga yapıyorum. Pilates topu aldım onun üstünde zıplıyorum.
bakalım inşallah gelir bebişim kolaylıkla.