Mavininannesiseyda Allah bağışlasın,gözünüz aydın🥰 normal doğumdan korkuyorum başından beri sezaryen istiyordum. 36+2 olduk ama bu aralar kafam karışıyor normal olsa daha mı iyi olur diye. Sizin adınıza çok sevindim. Gidişat sizinki gibi olursa normal doğum yapmak isterim. Cesaret verdiniz🤗 sormak istediğim dikiş atıldığı için ağrınız var mı oturma kalkma da sorun yaşıyor musunuz?