Tubad Tugbaaa niye rezil olucaksın boşver elalemi. Bence her doğuma giden kaçmaya yer arıyordur. Bence bende kaçarım yani 😂
Tugbaaa Tubad acilma fazla olsa suyum fln gelmis olsa bende riske atmazdim ama sanci da yok gun de varken zorlamanin anlami yok diye dusundum 0😀
MerveErdalKam Tugbaaa peki mikrop kalmazmışım açılman var canım benım açılmam vardı 3 cm 1 hafta yattım erken doğumdu mikrop kaptığım için açıl sezaryana aldılar bebeğede geçmek üzereydi aldıklarında crp m çok yükselmişti
Tugbaaa MerveErdalKam oyle bisey demediler canim zaten kimin ne dedigide belli degildi ebe 4 cm acilmayla bir ay bekleyen vardi dedi su gelmedikce bisey olmazmis
MerveErdalKam Tugbaaa doğrudur ben yatarak geçirdim o süreci yatakda tuvalet ihtiyaçlarımı gidermek zorunda kaldım belki o tetikledi benimkinide bir avazda kurtulursun inşallah 😍 sağlıkla al kucağına
Tugbaaa MerveErdalKam 39 haftalik olduk erken riski var diye diye yuruyemedim bende ama simdi bir an once olsun diye bakiyorum amin insalkah😘
Maliefem Tugbaaa onlarda öyle dedi kendi sancılarımı evde çektim 5 cm hastaneye gittiğimde sonra ben geri gidiyim suyum gelince gelirim diyorum 😂😂😂😂
Maliefem Tugbaaa 😂😂😂😂kızın biri kolunda suni serum bana diyo kaç burdan sana da aynı şeyi yapacaklar 😂😂😂ben de nereye kaç 6 cm olmuş dedim😂😂😂allahtan ben kendi sancılarımla doğurdum
Maliefem Tugbaaa bak şimdi evdesin madem bol bol squat yap kendi sancılarınla doğur herkes bana sen Doğum mu yaptın dedin doktor bile herkes senin gibi doğursa keşke dedi ben Ebemi ve dr hiç yormadım bi ara ekini tutup fırlattım sadece
Ellaa Gecen hastanede yatarken yanimdaki kiz stresten dogurdu sesleri duydukca Devletin bu yonetime bir el atmasi gerekiyor bence On kisiyi bir araya toplatip bagris cagris ac kurt gibi Sinir stres insanlar korkudan ne yapacagini sasiriyor Dogum korkysu olmayan ben o ses ve goruntulerden sonra uc bucuk atiyorum
Tugbaaa Ellaa aynen gorseydin varya kedi gibi bakiyorum ben geliyor geliyor diyo kiz oyle kosuyor ebeler orda kendi kendilerine bagirip cagiriyorlar cok zor ya
Maliefem Tugbaaa elini bi yerden destek al ben lavabodan tutunup yapmıştım iyice sıfır açar gibi otur otur kalk