Sedaby ebruaren mamajoo aldim canim ben ciftli ve elektrikli. Sagma kaplari biberone donusebiliyo. Masaj fln ozelligi var. Tabi henuz kullanmadim umarim memnun kalirim☺️
Yaseminlgn ebruaren haftasonuna özel jokerde lansinoh elektrikli pompalarda indirim var bilginiz olsun normalde 230 civarı teklisi ben 180 küsüre aldım dün jokerden 😊
SeherHidayet Bende ikisi arsında kaldım hatta post açtım lonsinoh daha çok söylediler manüel olanını aldım . Bi eski portlara bak istersen
Elaali Wee baby elektirikli aldım çok memnunum... Bebegim 9 gün oldu kuvozde sağıp biberonla veriyolar çok rahat diğer markalar hakkında bilgim yok 180 tl aldim :)
MerveKontakay Ben de wee baby aldım bebeğim benimde emmiyor gayet işe yarıyor güzel çekim gücü fiyatıda diğerlerine uygun
Sedaby ebruaren canim manuel pompalar cok hizli sagma yaparsan gogus damarlarini catlatabiliyomus eger imkanin varsa elektrikli almani tavsiye ederim
Ervansal ebruaren bebegim 20 gunluk ve surekli sagim yapiyorum mastit olmamak adini lansinoh tek pompa aldim ben ve cok memnunum oneririm kesinlikle
Bustagur Ben ocakta Doğum yapacağım inşallah. O zamana kadar yine indirimler olur mu acaba. Şimdiden almak istemiyorum ne olur be olmaz diye. Ama indirimleri kaçırırım tekrar olmaz diye de korkuyorum