MKrasnic -sevgikelebegi12 Orhan Orhan çok iyi bir doktor, ben gitmedim ama görümcem işin gittiği doktorlar hamile kalması imkansız demişler yıllarca çocuğu olmamış ve Orhan bey sayesinde ilaçlı bir tedavi ile hamile kalmış.
ogrencianne35 -sevgikelebegi12 bi yakınım aral atalay a yaptırdı 25 bin e tüp bebek ama tutmadı bi arkadaşım muzaffer temür a aşılama yaptırdı ilk aşılama da tuttu
Zavira16 -sevgikelebegi12 ben olmamasının sebebini doktora bağlanmasını doğru bulmuyorum allah nasip ederse oluyo sonuçta. Ama sizinle yeteri kadar ilgilenmediğini özen göstermediğini düşünüyosanız o ayrı bi konu. Aral hocayı tavsiye ederim çok ayrıntıcı ve her hastası özeldir onun için biz çok uğraştık ve çok şükür ki oldu.
Merve155 Aşılama doğal bi yöntem zaten tutma olasılığı tup bebege oranla oldukça düşük eğer gücün varsa maddi manevi tup bebege gecmelisin
ufuknihal -sevgikelebegi12 yakın bir arkadaşım soranus tüp bebek merkezinde yaptırdı ilk deneme de tuttu çok araştırmışlardı çok iyi bir yer olduğunu söylemişti
Sedaabdullah -sevgikelebegi12 merhaba bende tüp bebekle hamile kaldım doktorum pembemavi hastanesiinde aycan kopuz ilk denemede tuttu benm doktorumdan ve hastaneden çok memnunum
Hosgeldinbebek Sed22-09 osman hocayı çok sevdim ya, siz de böyle yazınca mutlu oldum gerçekten açıklamaları, klinik ortamı çok güzel. Sadece kiloya takıntılı gibi🙈 özel değilse sizde neden aşılama yolunu seçti? Öncesinde ilaç tedavisi vs uyguladı mı
Sed22-09 Hosgeldinbebek bizde aşılama olmadı canım tüp bebek yaptırdık aşılama hiç denemedik eşimin sprem hızı ve sayısı düşüktü direk tüp bebek yapıldı :) vee evet biraz otoriter bir hocadır herşeyi açık açık konuşmaz ve kesinlikle kendisi kiloyu hiç sevmiyor 😂😂 ama benim için en iyisi güvenilir doktorlardan kendisi :)
Aise41 Bahceci klinikleri öneririm bende. Alanında uzman sadce ve sadece tüp bebek ve aşılama yani kısırlık üzerine uzman doktorları mevcut