Kbryagci38 cansuyldz33 aynen benimde son 8 doğmayacak gibi hissediyorum hiçbir belirti yok napcaz böyle
Rusen96 cansuyldz33 benim yolum daha cok uzun sizlere yetisebilmem icin kırk fırın ekmek yemek lazim 😀 son 203
Figen6363 Kbryagci38 yaa aynen bende öyleyim hergün bir heycanla uyanıyorum inşallah bugün o gün diye ama yok yalancı sancılar dışında h bişey yok
maviscik77 Uygulamaya göre 38 ,daha belli değil benim ama yine de sanki yarın gelecek gibi bekliyorum heyecanla 🥰
huzur- Son 13 2. Gebeligim biraz hamilelik sonu depresyonu başladı dogum nasil olacak sonrasi nasil olacak ilk oglumu ihmal edecekmiyim aramiza mesafe girecek mi boyle duygusal buhranlar sizde de var mı 😕
Taze-Anne28 cansuyldz33 son 4 ama gelmiyor herkes doğdu mu diye soruyor. Perşembeye kadar gelsin istiyorum gelmezse 1 hafta daha beklicez ama sonrasını bilmiyorum ne stresliymiş böyle beklemesi ya. Son haftalar geçmiyor gerçekten
Hzldnz cansuyldz33 son 10🌸 uykusuzluk, yatakta donememe, yere düşenleri kaldiramama, acilen dogurmamiz lazım :)