Merhabalar.
Bugün doktor kontrolüm vardı. Bebeğimi göreceğim nasıl oldu acaba ne kadar büyüdü diye heyecan ve umutla gittim. Zaten zorlu bir hamilelik süreci geçirim. Düşük riski şeker çıkması vs. Ama bugün iyi düşünüp iyi olacağım dedim. Çok uzun sürmedi. Doktor ultrasonla bakarken bebek uyuyodu uyandırmaya çalışalım derken rahim ağzını da kontrol ettiğinde sıkıntı gördü. Bir de alttan muayene edelim dedi. Sonra nst ye soktu. Nst de sancım yoktu. Herhangi bir açıklıkta. bu sebeple şimdilik dikiş atmayacağım ancak yürümek dahi yasak dedi. 35 mm iken geçtiğimiz ay 15 mme düşmüş bu da sıkıntı dedi. Hiç beklemiyordum böyle bi şey. Hatta çalışabilir izni için ne zaman geleyim dediğimde ne çalışması şimdi de rapor yazıyorum yatacaksın dedi. İki iki dört doz akciğer geliştirici ilaç verdi. İKi doz bugün iki doz yarın vurulacaksın dedi.
Bebek gelişimi iyi 1 hafta önde gidiyor 39 cm 1300 kg dedi.
Ama yüzünü bile göremedim. Arkası dönüktü.
Üzüntüden uyuyamıyorum. Bi anda her şey değişti. Benzer durumu yaşayan var mı acaba? 😢