Uyumayan var mı ? 39 +4 üm Heyecandan ve sancıdan uyuyamıyorum akşam on gibi hafif bel ve kasık ağrım vardı çok umursamadım eşim gece 12 de işten geldi sahur film falan derken saat iki gibi sancılarımın geldiğini fark ettim on beş dakikada bir geliyordu şu an dada 5 dakikada bir gelen sancım var suyum falan gelmediği için evde bekleyeyim diyorum hastane eve 5 dk mesafede her şey hazır zaten . Neyi beklediğimide bilmiyorum 😂 kendim hemşireyim ama terzi kendi söküğünü dikemezmiş bildiğim her şeyi unuttum galiba 😂belim kasıklarım beş dakikada bir ağrıyor ve karnım kasılıyor inşallah bu kez yalancı sancı değildir ya ilk defa böyle düzenli gelmeye başladı . 32. Haftama kadar öZele gidiyordum şu an devlete gidiyorum doktorumun numarası falan yok yani uyumayan var mı sizce gitsem mi hastaneye