Ebrardemir ilk gebeliğimde benim de kalbi durdu bebeğimin kürtaj oldum :( ilk gebeliklerdr normal karşılandığı için bi tahlil yapmadı doktorum açıkcası 2,5 ay sonra hamile kaldım ve şuan 8. Ayımızdayız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İlk 3,5 ay pakljik olarak çok zor geçiyo aynı şeyleri yaşıycakmıyım biley olur mu tutundu mu vs dye dye geçirdim sonrası harktlenyo zaten sende rahatlıyorsun ama doktorumda dedği gbi her gebelik aybı değil ilkinde yaşadın dye 2. De aybı şeyler olcak dye bişey yok gönlünü ferahh tuttt