Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤲😞
Ewlenmeden önceki yillarimda birkaç defa kaydığım icin pöçük /pörçük/uyluk neyse iste herkeste farkli galiba ismi de benim o gemigim bikac defa kaydi . o zmanlar bikac farkli kirik-cikikci kadina götürmüşlerdi beni , en son ewlenmeden onceki gittigim bir kadin eger kemiği yerine oturtmazsak ilişkideki ilk gecenden sonra topal kalirsin falan demişti, hatta daha onceki kadinlarda cocugun olmaz demişti
2 düştükten sonra elhamdulillah simdi 3. Ye hamileyim ve 4. Ayimin ortasındayım, yurtdusinda olduğum icin bulunduğumuz yerde hastaneye gitme imkanim yok ve şu son 1 haftadir bu kemigimin oldugu yer ve sirtim cokk fazla ağrıyor sizce ne yapmaliyim ?