maviscik77 Alan var mı kızlar sipariş vericem emin olamıyorum , İnstagram da otto plus çok gördüm ama güvenemedim, en azından bilindik bir şey olsun diye buna baktım memnun olan var mı
Flzhvva maviscik77 canım bnde canyon aldım cok kaliteli sağlam ve kullnsli ve 3 sene garantisi var en ufak bir seyde firma hersyi üstleniyor
-elifss maviscik77 yeni aldım ben de sürüşü gayet güzel takılma falan olmuyor tekerlerinde “evde denediğim kadarıyla ” ve görünüşü çok hoş
-elifss maviscik77 karar vermek zor oluyor çok araştırdım almadan önce hem güzel görünsün hem fiyatı uçuk olmasın istiyordum şuan için tam anlamıyla fiyat performans gibi geliyor umarım bebeğim doğunca da aynı fikirde olurum ☺️