Ayyyyssegul Hanımlar a 1o1 besigi aldınız mı güzelmi ben bı tane kalmış ayirttim da güzel değil diye duydum sizce güzel mi almalimiyim
Knber Ayyyyssegul ben aldım çok güzel pratik bi beşik ama malesef 6 ay anca yatar bide yatak hediyeli ama yatağı görme incecik
Nily Ayyyyssegul annem kendi evine aldi oraya gittigimde yatirmam icin Kucuk biraz tabi ama olsun ilk zamanlar icin kullanisli bence;)
Aslihan26 Şöyle benim babam aldı bana açıp bakmadım o açıp fotosunu göndermişti güzel gözüküyordu. Ben zaten park yatak aldım kendi odasına geçesiye kadar yatak odasında kullanıcam çok kaliteli pahalı olmasına gerek yok diye düşündüm çünkü park yatak yatak odama sığmıyor idare etsin yeter iş görür bence