Sevgili kızlar bugün ben adetimin 3 gün gecikmesinden bahsetmiştim bugün testim negatifti ve eşim korunmayı bıraktıktan sonra Şubat ayındada böyle bir durum yaşamıştık fakat bu sefer aklıma şöyle birşey geldi adet tarihimden yaklaşık 1 hafta önce böyle çok az peçeteye geçicek kadar kahverengi leke geldi ve sonra çamaşırımda hiç görmedim o günlüktü sadece bu bu durumu yaşayan var mı acaba