Nurr_1 22+1 haftalık hamileyim göğsümden sıvı geldi sanırım süt yani Normal mi arkadaşlar yaşayan var mı ?
Bizartik5kisiyiz Banada oluyor 20.haftadan bu yana. Dr sıkma dedi. Sut kanallari kendini temizliyormuş