Selmaa2018
Kızlar 34 haftalık hamileyim ama bugün fena şekilde sag bacak ağrım var ne oturabiliyorum ne yuruyebiliyorum çok kötüyüm böyle bir durum yaşayan varmı
burcufrkn_
Magnezyum ve kalsiyum eksikligindendir canim bendede oldu doktor oyle dedi ilac yazdi onun disinda soda icmek iyi geliyormus yinede bi doktoruna gorun istersen
Selmaa2018
Bend öyle tahmin ettim de insan yinede korkuyor bu haftaya kadar herşey çok güzel gitti bundan sonra da sıkıntı bcikmaz inşallah ya 😥
Eagil
Bende de var bazen oyle bi saplaniyorki kitlenip kaliyorum ciglik atasim geliyor bana magnezyum.ne yazikki fayda etmedi hergunum boyle bazen odadan odaya gidemiyorum malesef
Selmaa2018
Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah.bende resmen topal gibi ayak sürüyorum