Kızlar sol kasığımdaki ağrı için ege üniversitesime geldim kan idrar aldıöar 34+1 im çatı muayenesi oldum ilk defa sonra da ilk defa sancım oldu nst de de çıktı şuan serum veriyorlar bebek de muayene sırasında taş gibi oldu toplandı kaldı karnımda bişey olur mu nolur dua edin