Mihrininannesi Kizlar 27 haftalik hamileyim. Su saatte göbek bolgemde ara ara sanci oluyor. Sizce normal mi. Uzun surmuyor ama korktum acikcasi…. Bebek hareket ediyor sukur ki hissediyorum onu. Ama bu sancilar neyin nesi 😕
Escyln Mihrininannesi rahim büyüdüğü için bu dönemde karında vajinada belde ağrı olması normalmiş. Sık ve belli aralıklarla geliyosa sıkıntı. Benm ağrım olunca sola yatıp bi süre dinleniyorum geçerse korkma eğer sabaha kadar devam ederse aralıksız bi gidersin doktora
Menfiye_01 Bende 33 haftalık hamileyim ozellıkle yemek yedikten sonra oluyor yani benım haftam gelınce daha da cogalıcak korkma normal
Mihrininannesi Sağ olun kızlar. Dün dinlenjnce gecti agrilarim. Ama ilk kez bu kadar sert sanci hissettim…